Με αφορμή την παράσταση που θα παρακολουθούσαμε στο σχολείο
μας η οποία βασιζόταν στο βιβλίο του Σελ Σιλβερστάιν «Το δέντρο που έδινε», οι
εκπαιδευτικοί οργάνωσαν δράσεις.
1. Οι εκπαιδευτικοί διάβασαν το βιβλίο και
ακολούθησε σειρά πραγματολογικών ερωτήσεων. Στη συνέχεια παρακολούθησαν animated βίντεο της ιστορίας. Το βασικό μήνυμα
της ιστορίας μας είναι η έννοια της ανιδιοτελούς αγάπης, που δίνω χωρίς να
περιμένω κάποιο αντάλλαγμα.
2. Έφτιαξαν ομαδική κατασκευή.
3. Δημιούργησαν αφίσα.
4. Τα νήπια έφτιαξαν αρκτικόλεξο από τη
λέξη αγάπη.
5. Τους δόθηκαν ατομικά φύλλα εργασίας:
Κρυπτόλεξο
Πίνακας
διπλής εισόδου
6. Χωρίστηκε χαρτί Α3 σε 3 μέρη και τα
νήπια ζωγράφισαν και έγραψαν:
Τι έδωσε η μηλιά στο δέντρο,
Εσύ τι θα ζητούσες από κάποιον που
αγαπάς και από ποιον
Εσύ τι θα έδινες σε κάποιον που
αγαπάς και σε ποιον.
7. Στην καρδιά μου μέσα γράφω το πρώτο
γράμμα από το όνομά μου και του/της φίλου/ης μου.
8. Τα νήπια χωρίζονται σε ομάδες και
κατασκευάζουν το δικό τους «δέντρο που έδινε» όπως το φαντάζονται και το
περιγράφουν στην ολομέλεια. Από τι είναι φτιαγμένο, πώς το λένε και τι «δίνει».
Την επόμενη μέρα με χαρά παρακολουθήσαμε από τη θεατρική ομάδα reactor στο σχολείο μας την παράσταση στο σχολείο μας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου