Κυριακή 26 Φεβρουαρίου 2023

E-twinning SteamSunShine Πειράματα

 1. Πείραμα Θερμότητας

Τα παιδιά επιλέγουν διάφορα υλικά, κάποια τα φέρνουν από το σπίτι τους.





Τα τοποθετούμε στο δίσκο του καπ-κέικ,

 




Στον ασπροπίνακα τα καταγράφουμε. Κάνουμε υποθέσεις ποιο θα λιώσει, ποιο όχι, το σημειώνουμε.


 






Πηγή θερμότητας που προτάθηκε το καλοριφέρ, ο ήλιος στην αυλή και ο φούρνος. Επιλέξαμε το τρίτο για ταχύτερα αποτελέσματα, ιδού τι αντικρύσαμε μετά από 10 λεπτά. Σημειώνουμε στον απροπίνακα ποια πρόβλεψη επιβεβαιώθηκε και ποια όχι. 7 στα 7 μαντέψαμε σωστά, μπράβο μικροί μου επιστήμονες

2.Πείραμα για τη διάθλαση του φωτός

Για να κατανοήσουν τα νήπια τη διάθλαση του φωτός για το σχηματισμό του ουράνιου τάξου οργανώνονται διάφορες δράσεις.

  • Παρακολουθούν βιντεάκι στο διαδίκτυο που μας εξηγεί πώς το φως του ήλιου διαθλάται στη σταγόνα της βροχής και μετατρέπει το λευκό φως σε όλα τα χρώματα από τα οποία αποτελείται.

  • Τοποθετούμε στη σειρά τις εικόνες στο διαδραστικό για να δημιουργήσουμε ένα ουράνιο τόξο.

  • Δημιουργούν τα ίδια τα παιδιά ένα ουράνιο τόξο στην τάξη. «Τι μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε για ήλιο;» «Φακό». «Για σταγόνα της βροχής»; «Ένα ποτήρι με νερό», λένε τα περισσότερα παιδιά και δοκιμάζουμε, αλλά χωρίς επιτυχία. «Γιατί;» Κάποια νήπια ανακαλούν το βιντεάκι που είδανε ότι οι σταγόνες είναι σαν πρίσμα. «Αλλά έχεις κυρία πρίσμα;» «Για να βοηθήσω λίγο!»

Υλικά: Φακός, cd και ασπροπίνακάς.




  • Μεταφέρουν στο χαρτί τις γνώσεις τους. ΠΡΟΣΟΧΗ: Τοποθετώ σωστά τον ήλιο, τη βροχή, τον εαυτό μου και το ουράνιο τόξο.


  • Τα νήπια αποφασίζουν να δημιουργήσουν και μία μακέτα. Χωρίζονται σε ομάδες η 1η βάφει τη βάση, η 2η φτιάχνει τον ήλιο, η 3η τη βροχή και η 4η το ουράνιο τόξο. Διαλέγουν τα υλικά και ξεκινάνε. Συναρμολογούν πάνω στη βάση και στο τέλος ζωγραφίζουν τον εαυτό τους και τον τοποθετούν στη σωστή θέση.






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η ανάρτησή μου

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΑΜΑ!