Κυριακή 4 Δεκεμβρίου 2022

Η ΑΛΦΑΒΗΤΑ ΑΛΛΙΩΣ



Η εκμάθηση των γραμμάτων στο νηπιαγωγείο δεν είναι αυτοσκοπός. Τα νήπια αντιλαμβάνονται την προφορική και τη γραπτή χρήση της γλώσσας μέσα από πραγματικές συνθήκες επικοινωνίας. Ωστόσο, σε κάποιες περιπτώσεις η προσέγγιση του αλφάβητου μπορεί να πραγματοποιηθεί αβίαστα και με παιγνιώδη τρόπο. 

Έτσι το ολοήμερο τμήμα συνδύασε τα γράμματα του ελληνικού αλφάβητου με τη ρομποτική. 


Το ζητούμενο: προγραμμάτισε τη μέλισσα με τέτοιο τρόπο ώστε να φτάσει στο αρχικό γράμμα του ονόματός σου. 


Τα νήπια «έδιναν» τις εντολές που έπρεπε στη μέλισσα, ώστε να φτάσει στο γράμμα τους. Όποιος είχε αμφιβολία ζητούσε βοήθεια από κάποιον φίλο. Την πρώτη φορά οι εκπαιδευτικοί προγραμμάτισαν το ρομπότ και εν συνεχεία οι μαθητές.


Σύμφωνα με τον J. Bruner στα παιδιά μπορούμε να διδάξουμε τα πάντα, αρκεί να βρούμε τον κατάλληλο τρόπο. Με την ρομποτική οι εκπαιδευτικοί κατάφεραν να εξοικειώσουν τους μαθητές με το αλφάβητο. 
Έπεται και συνέχεια… 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η ανάρτησή μου

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΑΜΑ!