![]() |
Έτσι το ολοήμερο τμήμα συνδύασε τα γράμματα του ελληνικού αλφάβητου με τη ρομποτική.
Τα νήπια «έδιναν» τις εντολές που έπρεπε στη μέλισσα, ώστε να φτάσει στο γράμμα τους. Όποιος είχε αμφιβολία ζητούσε βοήθεια από κάποιον φίλο. Την πρώτη φορά οι εκπαιδευτικοί προγραμμάτισαν το ρομπότ και εν συνεχεία οι μαθητές.
Σύμφωνα με τον J. Bruner στα παιδιά μπορούμε να διδάξουμε τα πάντα, αρκεί να βρούμε τον κατάλληλο τρόπο. Με την ρομποτική οι εκπαιδευτικοί κατάφεραν να εξοικειώσουν τους μαθητές με το αλφάβητο.
Έπεται και συνέχεια…
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου